Tevredenheid en klachten

Onze medewerkers doen hun uiterste best om zorg en diensten te bieden die aansluiten op uw persoonlijke
behoeften en wensen.

Toch kan het gebeuren dat er iets mis gaat, dat u niet tevreden bent over de door ons verleende zorg en diensten.

Klacht doorgeven

Klachtbrief bens thuiszorg Download

Heeft u klachten...? Vertel het ons!

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn horen wij het graag als de zorg anders loopt dan u had verwacht of gewenst.

Het uiten van uw ongenoegen is niet alleen van belang voor uw eigen tevredenheid en welbevinden, het helpt ons ook om u en anderen in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.

Behandeling van een klacht

We stellen het op prijs als u uw klacht met de betreffende medewerker bespreekt. Dat is de kortste weg. Een gesprek neemt vaak al veel ongenoegen weg. Wilt u niet met de betrokkene(n) zelf spreken, dan kunt u eerst een beroep doen op de leidinggevende. Mocht u na contact met de leidinggevende nog niet tevreden zijn, dan kunt u contact opnemen met de manager of met de bestuurder van BENS Thuiszorg Zuidbaan 520 2841 MD Moordrecht telefoonnummer 0182 707 604

Onafhankelijke geschillencommissie

Bent u toch nog niet tevreden, dan heeft u de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de onafhankelijke degeschillencommissie. Dit noemen we de formele klachtenprocedure. BENS thuiszorg is aangesloten bij de degeschillencommissie Zorg https://www.degeschillencommissiezorg.nl